Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9799
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулага, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T13:41:27Z | - |
dc.date.available | 2021-05-06T13:41:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кулага Т. О. Інноваційні ідеї викладання естрадного вокалу в контексті вирішення проблем вітчизняної вокальної педагогіки // «Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2020. № 22. С. 121–125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9799 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена огляду зарубіжних досліджень останніх 20 років, що знаходяться у вільному доступі мережі Інтернет і використання досвіду яких здатне збагатити й оновити систему вітчизняної вокальної освіти. Дослідження проводилося з погляду принципу культуровідповідності та ґрунтувалося на холістсько-емерджентному, вітально-аксіологічному, праксіологічному, синергетичному й тезаурусному підходах, які актуалізують спрямування навчального процесу на активізацію творчого оволодіння відповідними компетентностями та розширення меж особистого досвіду. У статті окреслено проблеми сучасної естрадної вокальної педагогіки, а саме: відсутність цілісного систематизованого науково-методичного знання; використання переважно результатів досліджень, проведених ще в ХХ столітті; недостатня увага до досвіду зарубіжних вокальних педагогів та мистецтвознавців; академічна спрямованість та невідповідність змісту і рекомендованого репертуару рівню культури та її цивілізаційних перспектив в програмах для спеціалізованих музичних шкіл та шкіл мистецтв. У статті представлені результати досліджень, які стосуються: ролі педагога в освітньому процесі; інтеграції різних видів мистецтв; інноваційних методів навчання і видів музичної діяльності, що відповідають сучасному стану музичної і, зокрема, вокальної культури; особливостей голосоутворення і специфічних способів звуковидобування естрадного вокалу та способів оволодіння ними через традиційну техніку bel canto; критеріїв оцінювання результатів навчання естрадного вокаліста; доцільності введення джазу в сучасну програму навчання; питань естрадно-джазової інтерпретації та імпровізації. Результати дослідження можуть бути використані при розробці моделі формування естрадного вокально-виконавської тезауруса старшокласників закладів спеціалізованої музичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | естрадний вокал | uk_UA |
dc.subject | сучасна вокальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.title | Інноваційні ідеї викладання естрадного вокалу в контексті вирішення проблем вітчизняної вокальної педагогіки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 22 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4277-Article Text-9180-2-10-20201102.pdf | 437.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.