Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцків, Наталія Яремівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-07T08:06:05Z | - |
dc.date.available | 2021-02-07T08:06:05Z | - |
dc.date.issued | 2015-04 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Філологічні науки (літературознавство) | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9182 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується роман братів Ґонкурів «Пані Жервезе», зокрема вплив готичної традиції на структурну та сюжетну організацію. Роль готичного топосу – середньовічний замок – у романі відіграє вічне місто Рим, його архітектурні пам’ятки з античною та середньовічною історію формують лабіринт, у якому героїня блукає в пошуках сенсу життя, у пошуках доказів цінності мистецьких та духовних надбань для порятунку виснаженої хворобою душі. Примарними привидами, які виконують функції спокусників у першій частині твору є руїни античного мистецтва, а у другій – церква. Готична традиція роману «Пані Жервезе» трансформується шляхом візуальної та вербальної репрезентації. Використання мотиву руйнації, краху, готичного негативізму формує передчуття жахливого, інфернального, навіює думки про марність буття, про приреченість героїні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Миколаїв МНУ імені В. О. Сухомлинського | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 1 (15); | - |
dc.subject | готичні мотиви, топос, місто-пастка, руїни, метафізичне зло | uk_UA |
dc.title | Готична традиція в романі братів Ґонкурів «Пані Жервезе» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ФІМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
готика - Жервезе.pdf | 458.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.