Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/494
Title: | Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття |
Authors: | Мова, Людмила |
Keywords: | танець постмодерн музично-хореографічний перфоманс алеаторичні форми |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Мова Л. Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття / Л. Мова // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 45-51. |
Abstract: | Стаття присвячена питанням формоутворення у музично-хореографічних виставах другої половини ХХ століття. Проаналізовано співпрацю Джона Кейджа та Мерса Каннінгема в мистецтві танцю. Автор розкриває основні типи музичних форм (мобільна форма та модульна форма) та методи взаємодії, які характеризувалися для танців постмодерну. Також висвітлена роль імпровізації в хореографічному мистецтві.Показано, що існують специфічні методи створення / написання музичної компо¬зиції та принципи формування в постмодерністському танці. Найбільш важливими серед них є творчий принцип індетермінізму і метод випадкової дії, які стали основою музично-хореографічних вистав і творів чистої інструментальної музики другої половини ХХ століття. Основною характеристикою танцювальних вистав є свобода формування форм. Композитори, які працювали в постмодерністському танці, використовують алеаторні форми для пошуку нових структурних рішень органічного поєднання з вільними хорео-графічними композиціями з академічним кліше. Композитори та хореографи вважають, що головним художнім завданням є перехід мистецької роботи з об’єкта в процес. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/494 |
Appears in Collections: | № 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3542-10357-1-SM.pdf | 132.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.