Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2831
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудик, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T10:06:06Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T10:06:06Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2831 | - |
dc.description.abstract | Розвиток музичних жанрів упродовж останніх десятиліть супроводжується відродженням і переосмисленням їх закономірностей. У статті висвітлено види взаємозв’язків між традиціями і новаторством та самобутні жанрові концепції, які виникають цієї взаємодії – на прикладі сюїт і партит українських композиторів останньої третини ХХ ст | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного університету ім. Лесі Українки та Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. Вип. 10 | uk_UA |
dc.subject | цикл, сюїта, партита, жанрові закономірності, концепція | uk_UA |
dc.title | Прояви циклічності в українській музиці останньої третини ХХ ст.: сюїти і партити | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ННІМ) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.