Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудик, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T10:04:26Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T10:04:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2829 | - |
dc.description.abstract | Оригінальна тематика «Замків Луари», що пов’язана з асоціаціями із конкретними архітектурними пам’ятками є нетиповою для вітчизняної інструментальної творчості. В п’ятичастинному циклі авторка відтворює образи замків: Анжерського, Шенонсо, Вілландрі, Ене-ле-Вьєй і Шамбор, що дає підстави для простеження ідей аналогій між різними видами мистецтва. Образно-настроєвий, жанровий та фактурний контрасти втілюють циклічність «Замків Луари». Одним з головних контрастів циклу є тональна організація, що надає кожній п’єсі самобутності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Збірник наукових статей «Хорове мистецтво у вищій школі: проблеми і перспективи професійної підготовки», Частина ІІІ-IV | uk_UA |
dc.subject | сюїта, цикл, циклічність, жанр, фреска, архітектурні пам’ятки | uk_UA |
dc.title | Принципи фрескового живопису у сюїтній організації циклу «Замки Луари» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ННІМ) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.