Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20851
Title: | Стиль Великочого: спроба (не)критичного аналізу. Помежів’я історій. |
Other Titles: | Стиль Великочого: спроба (не)критичного аналізу. Помежів’я історій. |
Authors: | Новосьолов, Олександр Васильович |
Keywords: | Науковий стиль Стиль викладання критичний аналіз методологія, історіографія |
Issue Date: | 1-Mar-2023 |
Publisher: | Івано-Франківськ: Лілея-НВ |
Citation: | Новосьолов О. Стиль Великочого: спроба (не)критичного аналізу. Помежів’я історій. Націотворчі, культурні та туристичні виміри минулого і сьогодення України: Колект. монограф. / Заг. наук. ред. І. Монолатія, Л. Польової. Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2023. 352 с. С. 31-44. |
Abstract: | Стаття є вільним роздумом над таким явищем, як індивідуальний стиль історичного мислення та стиль як основа педагогічної діяльності історика Володимира Великого. Це спроба (не)критичного аналізу та суб’єктивного бачення постаті історика, науковця та педагога. Вважається, що виділення індивідуального стилю відіграє важливу роль у поданні образу історика в наукових та історіографічних студіях, оскільки дозволяє чітко позначити та узагальнити науково-педагогічну практику в стислій та універсальній формі. Висловлюється думка, що індивідуальний стиль історичного мислення та стиль викладання Володимира Великочія – це певна сукупність способів взаємодії особистості зі світом, які реалізуються в усталених життєвих стратегіях і тактиках. Визначено, що стиль життя формується у взаємодії з навколишнім середовищем і зумовлюється ним і водночас відображає особистісну творчу складову, а значить, може розглядатися як прояв суб’єктивності та індивідуальності. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/20851 |
Appears in Collections: | Наукові видання (ФТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Новосьолов О. Стиль Великочого спроба (не)критичного аналізу. Помежів’я історій.pdf | 5.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.