Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКондур, Оксана Созонтівна-
dc.date.accessioned2024-02-28T10:07:25Z-
dc.date.available2024-02-28T10:07:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКондур О. Гейміфікація як інструмент підвищення ефективності професійної підготовки у вищій освіті // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18923-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням підвищення ефективності процесу вивчення методики викладання математики у вищій школі за допомогою ігрових технологій. Навчальна гра – спільна діяльність, яка є однією із важливих психолого-педагогічних основ процесу самореалізації здобувача освіти в навчальній діяльності. Ігрові методи належать до інтерактивних методів навчання. Вони практико-орієнтовані, спрямовані на активізацію студентів, сприяють їхньому професійному розвитку і відповідно підвищують якість освітньої діяльності та результативність професійної підготовки. Це зумовлює актуальність застосування ігрових технологій в освітньому процесі вищої школи. Проаналізовано різні підходи до класифікації ігрових технологій в освіті. Обґрунтовано, що досягнути основних дидактичних цілей навчальної гри можна за умови її ретельної підготовки з організаційної та методичної сторони. Описано приклади використання ситуативно-ігрових технологій навчання для розвитку професійної компетентності майбутніх педагогів. Завдяки організованому педагогічному експерименту встановлено, що ігрові технології навчання математики і методики математики формують активне, ділове, емоційне освітнє середовища. Вони допомагають студентам розвивати комунікативні вміння, сприяють глибшому розумінню математичних та методичних дефініцій. Проаналізовано роль викладача і його взаємодію зі студентами на різних етапах застосування ігрових технологій. Схарактеризовано його позиційне місце в процесі гри. Сучасні вимоги до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти зумовлюють перманентне впровадження інноваційних технологій навчання, з-поміж яких важливе місце посідають ігрові технології. Гейміфікація освітнього процесу у вищій школі вдосконалює підготовку здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності в соціумі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectметодика математикиuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.titleГейміфікація як інструмент підвищення ефективності професійної підготовки у вищій освітіuk_UA
dc.title.alternativeGAMIFICATION AS A TOOL FOR INCREASING THE EFFICIENCY OF PROFESSIONAL TRAINING IN HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-121-PB-100-104.pdf231.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.