Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабій, Надія Петрівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T08:39:05Z-
dc.date.available2020-03-23T08:39:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПитання культурологіїuk_UA
dc.identifier.issnISSN 2410-1311 (Print)-
dc.identifier.issnISSN 2616-4264 (Online)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1781-
dc.description.abstractМета статті – з’ясувати специфіку успішних музейних культурно-комунікативних проектів на прикладі Івано-Франківська. Методологія дослідження. Головною емпіричною базою дослідження стала діяльність державних музеїв: Музею мистецтв Прикарпаття, Івано- Франківського обласного краєзнавчого музею та кількох приватних і громадських утворень – «Музею родинних професій», «МІФ – Музею Івано-Франківська» – у 1989–2019 рр. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше описані методи маркетингових стратегій у музейній діяльності Івано-Франківська. З огляду на реалії сучасного «мережевого» суспільства, в якому відсутні усталені норми сприйняття класичних інституцій – музеїв, меморіальних комплексів, виставкових залів, – пропонується новий погляд на поняття «музей міста», осередок якого може бути сформований у середовищі класичного музею за умов його «просторової» інтеграції. Висновки. Розкрито роль актуальних практик у створенні успішних музейних проектів. Доведено, що на початку XXI століття музейна інституція значно модернізувалась, розширюючи сферу соціокультурних інтересів і впливу. Регіональні класичні музеї в умовах «мережевого» суспільства змушені змінити пріоритетність напрямів своєї роботи, здійснюючи як власні, так і спільні інтеграційні соціокультурні проекти у виставковій діяльності, проведенні масових культурно-мистецьких заходів, національно- культурних програм, освітніх та інтеграційних проектів із соціальними інститутами культури, освіти, науки, державної влади, громадянського суспільства. Доведено, що приватні та громадські аналоги гнучкіші до інновацій, натомість, захоплюючись інтерактивними формами діяльності, мало звертають увагу на якість експозиції та її наукове вивчення, каталогізацію.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries35;С. 108-122-
dc.subjectІвано-Франківськ; постіндустріальне суспільство; відкритий музей; динамічна експозиція; цільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectIvano-Frankivsk; post-industrial society; open museum; dynamic exposition; target audienceuk_UA
dc.subjectИвано-Франковск; постиндустриальное общество; открытый музей; динамическая экспозиция; целевая аудиторияuk_UA
dc.titleАльтернативний музей міста в умовах інформаційного суспільства: Івано-Франківський досвід.uk_UA
dc.title.alternativeCITY ALTERNATIVE MUSEUMS IN THE INFORMATION SOCIETY: ON THE EXAMPLE OF IVANO-FRANKIVSKuk_UA
dc.title.alternativeАЛЬТЕРНАТИВНЫЕ МУЗЕИ ГОРОДА В УСЛОВИЯХ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБЩЕСТВА: ИВАНО-ФРАНКОВСКИЙ ОПЫТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ННІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
музей 188794-422733-1-PB.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.