Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/16621
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Монолатій, Тетяна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T09:31:48Z | - |
dc.date.available | 2023-06-13T09:31:48Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Монолатій Т. П. Kinder im Nachkriegs-Wien in Joseph Roths Feuilletons von 1919/20 / Т. П. Монолатій // Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово. – 2022. – № 17(65). – С. 272-281. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16621 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню особливостей зображення класиком австрійської літератури ХХ ст., уродженцем Бродів на Галичині Йозефом Ротом (1894–1939), місця і ролі дітей в умовах повоєнного Відня на сторінках ліво-ліберальної місцевої газети «Der Neue Tag» у 1919–1920 рр. Зовнішнім тлом досліджуваної проблеми є розпад національно-державного порядку довоєнної Європи, руйнування колишніх ціннісних і культурних структур, долі «втраченого покоління». Стверджується, що ці чинники відображали ситуацію бездомності, абсолютної відчуженості і порожнечі в індивідуальному, соціальному і метафізичному сенсі безіменних героїв фейлетонів Й. Рота, які можна розглядати як авторську журналістську реакцію на соціальні проблеми досліджуваного хронотопу. | uk_UA |
dc.language.iso | de | uk_UA |
dc.subject | журналістика | uk_UA |
dc.subject | фейлетони | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | соціальні проблеми | uk_UA |
dc.subject | ідеологія | uk_UA |
dc.subject | освітня реформа | uk_UA |
dc.subject | Йозеф Рот | uk_UA |
dc.subject | Отто Ґльокель | uk_UA |
dc.title | Kinder im Nachkriegs-Wien in Joseph Roths Feuilletons von 1919/20 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 17 (65). Слово |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 257.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.