Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/16616
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бігун, Ольга Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Ковбанюк, Мар'яна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T08:49:51Z | - |
dc.date.available | 2023-06-13T08:49:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бігун О. А. Стилістика еротичного письма Фредеріка Бегбеде / О. А. Бігун, М. І. Ковбанюк // Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово. – 2022. – № 17(65). – С. 249-257. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16616 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження еротичного дискурсу творчості Ф. Бегбеде як складника естетики та поетики постпостмодернізму. З’ясовано, що брутальність та грубий сексизм є стильовою ознакою творів Ф. Бегбеде, коли в основу покладено секс як безпосередню фізіологічну акцію. З іншого боку, у творах французького прозаїка оприявнено складні зв’язки між лібідо і сублімацією, інтенсивні пошуки їх гармонізації у драматичних колізіях біологічної і психічної сфер людського існування. Стилістика еротичного письма Ф. Бегбеде вирізняється специфічною емоційність, яка втілена широкою палітрою художніх засобів: метафори, метонімії, фразеологізми, порівняння, вульгаризми, включення наказового способу тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | французька література | uk_UA |
dc.subject | постпостмодернізм | uk_UA |
dc.subject | ерос | uk_UA |
dc.subject | стиль | uk_UA |
dc.subject | стилістика | uk_UA |
dc.subject | письмо | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | Фредерік Бегбеде | uk_UA |
dc.title | Стилістика еротичного письма Фредеріка Бегбеде | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 17 (65). Слово |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 304.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.