Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/16605
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семак, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-12T09:01:07Z | - |
dc.date.available | 2023-06-12T09:01:07Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Семак О. І. Діалог як засіб вираження генези національного характеру у драматичних творах української діаспори першої половини ХХ ст.: порівняльно-типологічний підхід / О. І. Семак // Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка. Слово. – 2022. – № 17(65). – С. 219-229. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16605 | - |
dc.description.abstract | Перша половина ХХ ст. у драматургії діаспори стала роками актуалізації національного феномена як явища. У цей період українська драматургія знаходить нового героя, в якому вияв національної ідентичності поєднується з глибоким патріотизмом та прагненням до осмислення духовного життя нації. Українські драматурги-емігранти бачать своє завдання у виробленні самодостатнього національного характеру, який би свідчив про самобутність української нації. Завдяки їхнім зусиллям людина розглядається як психологічний феномен складної взаємодії індивідуального та національного. У долях конкретних героїв драматичних творів прочитується доля українського народу, позбавленого політичної державності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | драматургія | uk_UA |
dc.subject | українська діаспора | uk_UA |
dc.subject | характер | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.title | Діалог як засіб вираження генези національного характеру у драматичних творах української діаспори першої половини ХХ ст.: порівняльно-типологічний підхід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 17 (65). Слово |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 330.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.