Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуменюк, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-05-10T09:37:27Z-
dc.date.available2023-05-10T09:37:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГуменюк І. М. Елементи гейміфікації у процесі україномовної підготовки фахівців педагогічної галузі / І. М. Гуменюк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 1. - С. 126-132.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.10.1.126-132-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16351-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми застосування елементів гейміфікації у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів і вихователів закладів дошкільної освіти на прикладі методики навчання української мови за професійним спрямуванням. Обґрунтовано необхідність удосконалення методики навчання мови здобувачів освіти різних вікових категорій з урахуванням основних освітніх тенденцій і суспільних запитів. Відповідно до поставленої мети з’ясовано сутність поняття «гейміфікація» стосовно сучасної галузі освіти. Визначено особливості застосування гейміфікації у процесі підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти, що суттєво впливають на результативність навчання. Акцентовано, що зростання кількості ігрових засобів у методиці навчання української мови за професійним спрямуванням не завжди прямо пропорційне зростанню успішності. Оскільки гейміфікація неможлива без застосування інформаційно-комунікаційних технологій, необхідно враховувати чинник належного технологічного забезпечення. Віковий чинник виявляється більше в інформаційно-технологічних навиках і можливостях певних вікових груп, ніж у результативності виконаних завдань за умови безперешкодного володіння технологією. У процесі гейміфікації вагомий вплив має елемент новизни, темпорально-мотиваційна залежність інтересу виконавців від тривалості чи алгоритмізованості завдань. Психологічний чинник виявляється у гендерній площині, чим обґрунтовано неефективність застосування для жіночої аудиторії гейміфікації з елементами конкуренції або відкритим ранжуванням результатів. У контексті підготовки фахівців педагогічної галузі процес гейміфікації у вивченні певної дисципліни отримує двояке спрямування: підвищення мотивації, а отже, результативності навчання, формування необхідних компетентностей майбутніх педагогів; засвоєння виконаних гейміфікованих завдань як можливих способів і засобів навчання української мови для застосування у майбутній професійній діяльності. На основі аналізу інформаційного простору піднятої проблеми розроблено систему завдань з елементами гейміфікації, адаптовану до змісту навчальної дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням».uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна галузьuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleЕлементи гейміфікації у процесі україномовної підготовки фахівців педагогічної галузіuk_UA
dc.title.alternativeGamification Elements in the Process of Ukrainian Language Training of Pedagogy Specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 10, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6728-Текст статті-19758-2-10-20230421.pdf415.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.