Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/16328
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинець, Алла Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Чередник, Тетяна Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T12:12:27Z | - |
dc.date.available | 2023-05-05T12:12:27Z | - |
dc.date.issued | 2022-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16328 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі середньої освіти в цілому та новітнім підходам (гейміфікація) у викладанні зарубіжної літератури зокрема. У підготовленому матеріалі проаналізовано міркування європейських, американських та вітчизняних науковців щодо гейміфікації, зроблено ряд припущень та представлено результати експериментального спостереження щодо використання елементів гейміфікації на уроках зарубіжної літератури в українській школі. Достеменно відомо, що гейміфікація стала одним із ефективних засобів організації та реалізації освітнього процесу у багатьох європейських освітніх просторах. Обставини, зумовлені ковідною ситуацією та війною змусили освітян шукати і, відповідно, запозичати найактуальніший європейський досвід, який дозволив би утримувати увагу учнів у дистанційному форматі навчання та допомагав їм здобувати нові знання. Метою статті стало донесення до широкого кола зацікавлених осіб інформації щодо можливостей використання прийомів гейміікації на уроках зарубіжної літератури як у онлайн-, так і у офлайн- форматах. Як окремі прийоми у статті описані елементи гейміфікації, серед який «кольоровий квест», «мозковий штурм», «віртуальний квест» тощо, вказано на їхню ефективність та можливості реалізації. Окрім того, у матеріалі звернено увагу на важливість мотивації, яка є основою гейміфікації і допомагає вчителеві подати, закріпити та перевірити матеріал, а учневі з цікавістю його засвоїти. Як підсумок у статті зроблено висновок : використання елементів гейміфікації на уроках зарубіжної літератури дозволяє не тільки підвищувати зацікавленість учнів предметом вивчення, але і сформувати стійку мотивацію у пізнанні матеріалу та соціальній взаємодії між однолітками. Гейміфікація сприяє активізації пізнавальної діяльності, чого не завжди вистачає підчас використання традиційних форм роботи на уроках як у онлайн-,так іу офлайн-навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. | uk_UA |
dc.subject | європейський освітній простір, гейміфікація, ігрові підходи, навчання, урок зарубіжної літератури, квест, мотивація, знання | uk_UA |
dc.title | ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК АСПЕКТ ЄВРООСВІТИ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ФФілолог) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
гейміфікація-стаття (2).docx | 55.13 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.