Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14571
Title: Автоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченні
Other Titles: ДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти
Authors: Родчин, Тетяна
Keywords: методи цифрової обробки зображень
комп"ютерна графіка
Issue Date: 2021
Publisher: ПНУ ім. В.Стефаника
Abstract: В даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/14571
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська_Родчин.docx42.37 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.