Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorБрич, Роксолана-
dc.date.accessioned2022-01-10T07:54:19Z-
dc.date.available2022-01-10T07:54:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2663-6069 (Print)-
dc.identifier.issn2663-6077 (Online)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11753-
dc.description.abstractМода виступає як соціальне явище, що являє собою універсальний соціокультурний феномен. Він відіграє важливу роль у житті суспільства й утворює цілісну систему. У статті дослі- джено різноманітні підходи до визначення концепту FASHION, розглянуто актуальність даної теми в сучасних лінгвістичних дослідженнях, проаналізовано наукові джерела і сформульовано теоретичні положення щодо інтерпретації концепту FASHION у когнітивній лінгвістиці, диференційовано такі термінопоняття, як «концепт» і «об’єктивація», «ядро концепту», «периферія», «концептуальний аналіз», «мода», «лексика сфери моди». Розглянувши структуру концепту FASHION, ми бачимо, що досліджуваний концепт складний за структурою. Різно- манітність його тлумачень вказує на його багатоаспектність. Особлива увага приділена сис- темному опису лексики на позначення моди в романі Лорен Вайсбергер “The Devil wears Prada”, застосовано комплексний підхід під час виявлення засобів вербального вираження концепту FASHION. У статті проведено структурний аналіз концепту FASHION – виявлення ядра та периферії, визначення груп і дефінітивний аналіз номінацій, що складають синонімічний ряд імені концепту FASHION. Проаналізовано участь синонімів номінації fashion. Також детальну увагу звернено на виокремлення дефініцій лексеми “fashion”; визначення засобів об’єктивації концепту FASHION у художньому дискурсі та визначено найуживаніші значення лексем кон- цепту FASHION. Зі статті випливає, що до основних лексичних засобів об’єктивації концепту FASHION належать лексеми на позначення одягу, взуття, головних уборів, зачісок, аксесуарів, назви колекцій високої моди, а також модних течій і брендів, виробників одягу й аксесуарів. Вони утворюють синонімічні ряди і можуть бути класифіковані у групи. У перспективі дослі- дження – пошук концептуальних метафор, які актуалізують цей концепт.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectконцепт, об’єктивація, ядро концепту, периферія, концептуальний аналіз, мода, лексика сфери моди.uk_UA
dc.titleЛЕКСИЧНІ ЗАСОБИ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ КОНЦЕПТУ FASHION У РОМАНІ ЛОРЕН ВАЙСБЕРГЕР “THE DEVIL WEARS PRADA”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ФІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf315.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.