Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10019
Title: Рецепція жіночих образів у романі Мо Яня «Великі груди, широкі сідниці»
Authors: Обихвіст, Марія Сергіївна
Keywords: Мо Янь
жіночі образи
матріархат
соціалізація
Issue Date: 2017
Publisher: Симфонія форте
Citation: Обихвіст М. С. Рецепція жіночих образів у романі Мо Яня «Великі груди, широкі сідниці» // Султанівські читання: зб. статей. Івано-Франківськ, 2017. № 6. С. 203–210.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню жіночих образів у романі сучасного китайського письменника Мо Яня «Великі груди, широкі сідниці» та виявленню специфіки відображення соціалізації жінки у китайському суспільстві.Дослідницька методика. Під час аналізу жіночих образів використовуються засади школи феміністичної критики, порівняльно-історичний, культурно-історичний методи. Звернення до феміністичної критики дозволяє проаналізувати актуалізацію жіночих образів. Використані методи дослідження сприяють систематизації жіночих персонажів та кращому розумінню соціалізації жінки в китайському суспільстві. Результати. У статті розглядаються шляхи зображення жіночих образів у сучасній китайській літературі,а також соціально-історичні чинники, що вплинули на визначення місця жінки у Китаї. Досліджуються поняття «феміністичний», «жіночий» і «феміний».Наукова новизна. Мо Янь займає провідне місце у сучасній китайській літературі, проте його роботи мало досліджені в українському літературознавстві. Стаття покликана привернути більшу увагу до новітньої літератури Китаю та сприяти поглибленню її вивчення.Практичне значення. Стаття може бути використана для вивчення питань вербалізації соціалізації жінки в художній літературі. Наукові результати дослідження можуть лягти в основу при написанні курсових та дипломних робіт.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10019
Appears in Collections:№ 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3798-Article Text-7955-1-10-20200524.pdf630.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.